SJEKKLISTE

Rengjøring og orden på kjøkkenet ved kamphelger

I etterkant av kamphelgen SKAL kjøkkenet rengjøres og følgende være utført: Utstyr finn du på vaskerommet i hallen (innerst i korridoren)

Sjekkliste

Utført (Sett X)

Tørrvarer settes på plass i T.I.L sitt skap.
Fint hvis alle påser at det er orden i dette skapet. Tørk ut av skapet hvis det er nødvendig.

Kjølevarer skal tilbake i brusskapet i den grad de kan oppbevares til neste kamphelg.

Benkeplatene skal tørkes av.

Kaffitraktere og kaffikanner skal tømmes og rengjøres. Kannene settes opp ned til tørk på benken.
Settes deretter inn i T.I.L skapet.

Vaffeljern skal rengjøres og settes på plass i T.I.L skapet.

Pølsepanner skal vaskes og settes på plass i skapet ved siden av komfyr.

Komfyr og eventuelle steikeplater skal vaskes. Kast brukte steikepapir!

Tøm bosset i alle bosspann på kjøkkenet/i foajeen/ved tribuner og sett nye bossposer i.
Få eventuelle andre som rydder etter kampene til å hjelpe til med dette.

Tørk av bord i foajeen og sett stolene opp ned på bordene til hjelp for rengjøringspersonalet i hallen.

Vask gulvet på vaktrommet og på kjøkkenet !

Skitne filler/kluter/håndduker legges på vaskerommet.
Rene filler/kluter/håndduker finnes på vaskerommet og kan suppleres til kjøkkenet derfra.
(Vaskes i maskin av rengjøringspersonalet i hallen)

Dato: ___________________
Ansvarlig i håndballgruppen: _______________________ (signatur)

Sjekklisten settes i permen i T.I.L skapet.